GelsenkirchenBridge boarding forklift bergerakPengenalan reka bentuk struktur biasa

masa pelepasan:2023-08-16 21:42:38 Pengguna pos:258HP138990173 Paparan halaman:572

Petua teras:Gelsenkirchen,Jembatan pengangkutan adalah peranti pengangkutan antara garpu dan trak, membuat ia mudah untuk memuatkan dan memuatkan

Jembatan pengangkutan adalah peranti pengangkutan antara garpu dan trak, membuat ia mudah untuk memuatkan dan memuatkan barang. Mainly used for loading and unloading goods in logistics, postal and telecommunications, transportation, electricity, industry and mining, enterprises, etc. Pemindahan forklift boleh cepat masuk dan keluar kenderaan pengangkutan untuk memuatkan dan memuatkan. Kendaraan sudah ditempatkan, valve kembalinya dilepaskan,GelsenkirchenJembatan penerbangan hidraulik tetap kualiti tinggi, jambatan naik turun, dan piring bibir terletak dengan lancar di belakang kenderaan. Jembatan dan kenderaan telah diatur dengan selamat dengan rantai. Pada titik ini, sistem hidraulik tidak berada di bawah kekuatan dan kelas boleh bermula. Forklift tidak boleh masuk atau keluar barang secara langsung. Selepas selesai tugas, lepaskan rantai tetap, tekan kenderaan untuk memanjat jembatan naik, memandu kenderaan, dan tetapkan semula jembatan naik.

Sama ada ia adalah jambatan boarding yang tetap atau angkat (sh) ē Platform telah membuat kontribusi yang signifikan untuk membantu dalam pengangkutan barang di aras yang berbeza. Lift muatan hidraulik mesti dipasang dalam persekitaran bulu sumber tertutup, dan situasi sebenar bulu sumber menentukan spesifikasi dan dimensi lif muatan hidraulik akhir. Ini termasuk lebar dan kedalaman rakit, serta keadaan lubang dan bilik mesin. Mesin pemotong tali pinggang hijau terutama putar filem kepala, sisi, dan bawah untuk menyelesaikan pemotong tali pinggang hijau atas, sisi, dan rumput. Mesin mempunyai penampilan sederhana, sangat mudah untuk bergerak, mudah untuk beroperasi, dan boleh menyesuaikan tinggi secara bebas. Ia juga boleh memotong tali pinggang hijau atas, sisi, dan rumput pada masa yang sama, menyimpan banyak kuasa kerja. Perhatikan penyelamatan sehari-hari, yang boleh meningkatkan masa penggunaan peralatan dan mencipta nilai yang lebih besar untuk perusahaan!

GelsenkirchenApabila menggunakan peralatan, sistem kuasa meningkatkan papan ibu. Setelah papan ibu meningkat sepenuhnya, pedal mula naik. Apabila pedal meningkat ke aras yang sama dengan papan ibu, naik berhenti dan menara dibawah untuk disambung ke lantai kotak pemalam. Pada saat ini,GelsenkirchenJembatan pengangkutan gudang, jembatan antara saluran muatan dan membuka muatan dan trak selesai dan ditutup, membuat ia mudah untuk bergerak; Selamat membalas dan bekerja di dalam kereta. Jembatan muatan bergerak berfungsi berat sering digunakan dalam operasi muatan dan muatan sehari-hari kita. Jenis jembatan muatan bergerak ini sangat selesa. Jembatan muatan adalah peranti jambatan yang digunakan antara garpu dan trak memudahkan muatan dan muatan barang. Muatan dinamik besar: T, muatan statik besar: T, lebar besar: M, panjang besar: M. Terdapat banyak klasifikasi,GelsenkirchenJenis bergerak jembatan naik hidraulik, biasanya dibahagi ke jambatan boarding bergerak dan jambatan boarding tetap. Konvensi: Ban kuat dengan panjang M dan lebar M. Jembatan boarding terkandung, secara harfiah: merujuk kepada jembatan boarding terkandung dalam saluran operasi memuatkan dan memuatkan. Permukaan papan utama jambatan boarding yang berencana dengan baik adalah aras dengan aras atas saluran operasi memuatkan dan memuatkan. Benar-benar terintegrasi ke saluran, ia tidak akan mempengaruhi tugas operasi lain pada saluran. Jembatan boarding dengan jenis struktur ini digunakan secara luas dan juga peralatan bantuan boarding relatif selesa. Rancangannya secara umum dirancang dengan baik sejak rancangan struktur bangunan.

Apabila valv penurunan dibuka dan butang penurunan dibebaskan, guna peluru untuk periksa jika valv penurunan diaktifkan. Jika tidak ada kuasa, periksa laluan dan buat pengesan kesalahan; Jika terdapat elektrik, membersihkan kesalahan umum valv menurunkan sendiri. Kabur arah elektro-hidraulik valv turun mesti disimpan bersih dan mudah bergerak.

LelakiHydraulik

Kaedah pemeriksaan alat peralatan instrumen (pemeriksaan dan ujian) menggunakan pelbagai alat untuk mengukur sistem hidraulik, prestasi komponen hidraulik (xì ng né ng), parameter, dan analisis dan proses data ini (ch ǔ l ǐ) To determine the location of the fault. Pembuat platform angkat dewasa di China, dengan produk lengkap dan jaminan kualiti.

Apabila valv penurunan dibuka dan butang penurunan dibebaskan, guna peluru untuk periksa jika valv penurunan diaktifkan. Jika tidak ada kuasa, periksa laluan dan buat pengesan kesalahan; Jika terdapat elektrik, Jepun); Pipa minyak hidraulik: paip goma mata besi dua lapisan tekanan tinggi (Fabrik Keempat Shenyang Gomma); Blok brek peralatan (yang dapat mencegah bergerak jambatan papan semasa memuatkan dan membuang trak).

Penggunaan: Kunci adalah untuk melihat di mana jembatan naik digunakan, di mana ia digunakan, dan seberapa sering ia digunakan, yang juga mempengaruhi kehidupan perkhidmatan jembatan naik.

peringkatFungsi penyesuaian tinggi platform mencipta jambatan diantara trak besar dan platform kargo dalam gudang. Forklift elektrik dan kenderaan pengangkutan lain boleh segera memasuki trak besar untuk melakukan muatan dan lepaskan skala besar barang, juga dikenali sebagai platform perkhidmatan muatan dan lepaskan. Namun, tinggi kereta masuk dan keluar kenderaan berbeza, yang boleh memenuhi pemasangan dan penggunaan kebanyakan platform muatan dan muatan.

Bagaimana untuk menjalankan pemeliharaan pos jambatan boarding? Apabila meninggalkan kilang jembatan naik biasanya lebih cepat daripada peralatan berat lain. Namun, kehidupan perkhidmatan jambatan naik telah dikurangi.


GelsenkirchenBridge boarding forklift bergerakPengenalan reka bentuk struktur biasa



Akhir depan jambatan naik dipenuhi dengan mekanisme roda universal berjalan dan mekanisme traksi disebabkan aplikasi yang berbeza dari jambatan naik dibandingkan dengan peranti platform lain yang memuatkan, yang membuat pergerakan jambatan naik sangat selesa; The main beam adopts national standard high-strength # steel, dengan kapasitas sokongan kuat dan paksi stabil dan kekal; Paksi depan mengadopsi rancangan terintegrasi; Dek jambatan disediakan dengan mata anti slip, yang mempunyai fungsi anti slip yang baik; The axle design has a compact and sturdy structure to prevent axle deformation after dynamic loads; Muat: - ton.

kualitiMasa-masa meningkatkan perlindungan kegagalan fasa dan peranti hentian kecemasan untuk meningkatkan keselamatan lif.

[UNK][UNK]. Jembatan naik bimbit digunakan di tempat di mana tiada platform memuatkan dan memuatkan pada laman atau di mana memuatkan dan memuatkan bimbit barang diperlukan. Jika tidak ada platform memuatkan dan memuatkan pada laman logistik, sebagai tindakan pembaikan, jambatan boarding bimbit adalah penyelesaian yang sangat sesuai. jambatan boarding bimbit sama dengan cerun struktur besi bergerak, dan forklift juga boleh memandu secara langsung ke dalam kereta trak untuk operasi muatan dan unloading batch. Hanya satu orang yang diperlukan untuk beroperasi tanpa perlukan bekalan kuasa, yang boleh mencapai pemuatan dan muatan yang selamat dan cepat.

Dengan senarai Kumpulan Alibaba di New York Stock Exchange di Amerika Syarikat, ia juga akan mempunyai kesan yang signifikan pada pembangunan seluruh industri internet dan logistik. Nilai itu setinggi bilion dolar AS! Peralatan ini mempunyai kehidupan layanan panjang! Pemimpin industri dalam produk wayar produk selamat datang untuk bertanya

GelsenkirchenJembatan boarding tetap biasanya digunakan sebagai peralatan pemuatan dan muatan bantuan forklift (shè bè i) ditetapkan di platform. Peralatan ini mampu menyediakan pengendalian bahan logistik dengan cara ini, yang terbuat dari bahan kuasa tinggi; U” Profil baja dirancang untuk peluru. Kekalkan ia untuk masa yang lama tanpa deformasi dalam keadaan muatan tinggi.

The platform of the boarding bridge adopts anti slip patterned steel plates to increase the climbing friction of the forklift and improve work efficiency. Jembatan naik hidraulik bergerak terutama digunakan di stesen, dermaga, gudang kilang, dan tempat lain dengan volum kargo yang tinggi tetapi tidak selesa untuk membuat platform kargo. Dan rok anti berguling boleh ditambah jika perlu.

Pembuat pembelian utama untuk cat adalah tanda seperti Chenhong dan Lehua.


Hak cipta dan notis:
1. GelsenkirchenBridge boarding forklift bergerakPengenalan reka bentuk struktur biasa yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat GelsenkirchenBridge boarding forklift bergerakPengenalan reka bentuk struktur biasa, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan GelsenkirchenBridge boarding forklift bergerakPengenalan reka bentuk struktur biasa adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian GelsenkirchenBridge boarding forklift bergerakPengenalan reka bentuk struktur biasa mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Gelsenkirchenmengesyorkanberita
GelsenkirchenBerita terkini